si comel

muhamaad farriq haikkal bin mohd jamal

Tuesday 6 November 2012

assalamualaikum ..lahai lame tinggal blog tersayang kan2?? aku dindong nak maen jari kat keyboard wuuuu ..
okeng esok masok seminggu lepas kes macam 'garuda masok ruma' ..skejap je rase .n dalam sminggu ney jugak macam2 dugaan di bagi .TUHAN sayang katenye =') ..trime kasih tuhan ..
merase rupenye aku bile ade bende dudok dalam badan merase jugak bile buat rukhyah .alhamdulillah masih hidup .maaf tonggek aku tinggalkan kau lame2 ..aku saked lagi .hati aku masih lemah ..aku tak mampu tahan perasaan aku bile aku teguris ..tapi sekarang kau pon tinggalkan aku pulak ..kau memang masih tak kenal aku lagi. ape aku buat tuh semue cume mintak perhatian kau .series aku sentap giler even kau tak menengking aku .trauma k trauma ..aku sayang kau la tonggek .aku nak tepon kau ,,aku takod ..aku tanak kene marah .kalau aku cakap aku takod, aku takod arh *sobsob ..
kau tak sayang aku kan?? bukan kau nak pujok aku balek ..ok takpe ..aku sedar aku banyak nyusahkan kau .kau pergilah mane kau nak pergi.kau anggap je kau bebas macam burung ..demi allah aku sayang kau ..maaf aku tak mampu jage kau take care =')

No comments:

Post a Comment