si comel

muhamaad farriq haikkal bin mohd jamal

Tuesday 23 October 2012

slamat hari jadi ,slamat hari blablabla ..aktiviti aku pukol 1;24;30 minit pagi wish sorang2 dekad diri sendirik .rase superb ohsem fulak pffttt ..tak salahkan2??
selamat hari jadi ke_16 tahun 'saye'
  *kejam mate buat permintaan sempena hari 'meteng' ..*ehh saye tak tiru gaye kristian yall ..perhaps tutttt mane bole bagitawu ..
baru kejap tadi ibu tepon nyanyi2 ..oke sentap k sentap .hanya jawab sepatah2 .thanks ibu muax2 =')
dear adek aqsa ,,sampai hati kau kan?? cepad la balek aku dindu !! biase mulot kau la yg sambut aku balek skola ..then lepas kaw balek skolah petang ,,kau dera aku kan?? macam2 aiskrim kaw belikan ..balek dol ! *lap aermate ..
and dear adek manje ,,cepad balek sekola ! aku dindu .takod sorang2 dekad ruma .abg kaw takde ,,habeslah kaw kene kemas rumah ..

thanks tok cikgu tetibe tulus name aku dgn membe kat whiteboard
'wawa nieysa HBD' bidey2 pon bidey2 la cikgu .segan k segan
and thanks tok kawan2 yang wish ..masok2 je kelas kene serang.aku nak jawab prikse ! nanti2 la weyh ..btw aku bengang kene baleng jadah putih2 tuh pffttt ..bosok k bosok!

FH terimekasih wish dekad aku ...appreciate it    =')




oke budak first wish aku ..jengjengjeng
 hee ,,sayang kau superb bang ..tunggu kau balek sini belanje aku taw2




here ,,hari semalam ..thanks kerjakan aku tadi






terimekasih tok semuanye beb....


and thanks tok yang wish dekad fb

No comments:

Post a Comment