si comel

muhamaad farriq haikkal bin mohd jamal

Saturday 23 November 2013

Assalamualaikum.. dah lame gile tak menghapdet 'bb'blog ney.. teringin nak 'seksacise' jari2. orang bizi espiyem lah katako Coretan khas buat sahabat.. To budak2 comel, ganteng 5pd1 terime kasih bebanyak sebab ajar aku erti kawan, lawan, mendajal,menggosip,meng'CRUsh' even aku tak pernah nak dapat rasekan *hti untuk mr.tonggek je XD.. Banyak kenangan yang korang hitam maniskan dalam hidup aku. Gua nak nangis bhaii. aku mintak ampun mintak maaf selama aku dengan korang,mohon halalkan segala apa yang silap To sahabat baik aku, LATIFAH HIKMAH BINTI WAGIMIN. NURUL AIN AFIFAH BINTI RAMLI lepas ni dah takde dah sesi rajuk merajuk, teman aku pujuk farriq or wateva. .dah takde amasa lagi nak manje2 dengan tipah sampai ajam slalu skodeng kita dalam diam. mintak urut bagai. Dah takde lagi turun bawah beli roti kering doposen. Aku rindu nak jatoh moto lagi dengan kau pah. Tiap kali xcident dengan kau,aku je yg tetinggal, maybe BONTOT kau dah bergam kat site moto tu kot Dah takde lagi agenda kutuk mengutuk bombastik dengan atul. takde. mama farahin, nenek2 yang suke potpet soh orang diam *sedangkan sendiri terpekik2 suruh orang senyap choiii haha. Series, aku rindu korang. tahun depan jugak aku tak bole dah na menggedik dengan AYuuuuuu.. aku ghindu nk panggil die ABAM AYU blakang2 * takot kena cepuk. Lepas ni nak join nyanyi dengan mak aku je.nak gaduh ngan napi, berebut pembaris, makan kek reramai dah tqkdo dah. .ade takde carik gadoh dengan mak aku jela *gado2 manje ehh .taon depan aku dah tak bawak bekal. tak dapat nak bagi korang rasa kek yang aku buat. insyallah dalam perancangan,dapat ambik tempahan sikit2. .doakan aku insyallah mana tau dapat job model busana muslimah *nak apply geger kaum2 adam thanks ae kekadang tu caring pasal aku. appreciate it..yang aku terr benci dulu tuh kita dah setle belakang kan? tak expect bole ngam sampai sekarang. dulu, ade orang tu cakap aku paisey sebebal je. .tak pandai nak gaul. dah takdo bontot napi,ajam, jambo yg otest2 ombastik buat satapan gosip. satu hari nanti insyallah, semua dapat job yang halal. even bila satu hari nanti, kaurang dapat kerja yang sederhana pun aku tetap respect. gudluck geng..ade mase kita lepak ahh reramai

No comments:

Post a Comment