si comel

muhamaad farriq haikkal bin mohd jamal

Sunday 14 October 2012

dear TOGGEK .hampir due tahun dol kau dok mengepit bawah ketiak aku ..lahai rindunye hari2 dengan kau ..tapi2 *lap airmate ..aku dingdong dekad kau. aku besyukur sebab masih ade orang sanggup keluarkan airmate kegentel-gentelan (ehh) die *sobsob .tiap kali kau ugot nk tinggalkan aku ,,lahai longlai lutot aku dol .nak joget oppa gangnam pon payah .kau memang ! saked hati aku .kalau kau sebelah aku ,,memang bawah ketiak aku la tempat kau yg paling afdol .geram k geram .. bulldog ahh kau =.=
   actually aku taknak pape .aku tak mintak duit kau ,,tak mintak harte kau ..aku cume mintak kau percayekan aku je ..*jap2 baldi dah penoh air ..tacink k tacink .aku tak bersalah !! hanye mampu luahkan belakang kau je.aku sayang kau TONGGEK ! sudi tak kau jadik putera tonggek aku foreber lobe2 ?? *aku harap kau hati2 balek keje nanti ..kat sini hujan dol .risau k risau :') .aku cintekan kau tahap kapal supersonik babeng

No comments:

Post a Comment