si comel

muhamaad farriq haikkal bin mohd jamal

Sunday 1 January 2012

selamat datang2o12

alhamdulillah aq di panjangkan umur untuk merasai tahun baru pada tahun 2012 ini
walaupun aq tidak tahu apakah sampai aku ke penghujung tahun ini wallahualam.
ajal maut ,jodoh allah yang tahu..

tahun baru azam baru ..azam?? aku masih tidak terfikir lagi azam untukku pada tahun ini
yang aku tahu tahun ini aku tidak menghadapi peperiksaan penting
jadi bolehlah aku kembali ke perangai lamaku menjadi budak terjal

tiba2 aku teringatkan kenangan bersama pelajar2 form 3 elit ..terlalu rindukan korang ..pia ,shida,latifah,faeza,ain,myra ,napi ,zinol dan yg lain2..huwa !! andai dapat ku undurkan putaran dunia

"bangun semua ..assalamualaikum dan selamat pagi cikgu" serentak satu kelas menjawab
"walaikumussalam ,,selamat pagi" balas cikgu mahdon

pertama kali aku di pindahkan kelas setelah di rombak oleh pihak sekolah.
masa tu rasa nak menangis je .mane tak nye kalau dah 3 tahun lebih tak pernah berenggang dengan kawan baik si comel nadia ,dan jiha si budak novel tuh. .
nak tengok dy karang novel ??pergilah jengah2 blog dia ..

tapi entah macam mana kami boleh rapat menjadi kawan baik. rasa macam dah lama kenal ..
pergi tandas bersama ,merayap bersama ,kadang2 bawak bedak compact tuh pun simpan rahsia bersama.

hehe banyak kenangan manis yang kitorang cipta bersama ..
 ok tears dah datang .menyampah !!

insyallah harap2 ade mase bolehlah kita berjumpa lagi
amin . . . .

tiba2 teringat seseorang.ALFATIHAH untuknya. . .

No comments:

Post a Comment